Genel Bilgiler
Akademik Görev
DOÇENT
SİLOPİ MESLEK YÜKSEKOKULU YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
SİLOPİ MESLEK YÜKSEKOKULU YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
SİLOPİ MESLEK YÜKSEKOKULU YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
Kitap
ULUSAL VE KÜRESEL ÖLÇEKTE TÜM YÖNLERİYLE PAZARLAMA
HANDBOOK OF RESEARCH ON INTERDISCIPLINARY REFLECTIONS OF CONTEMPORARY EXPERIENTIAL MARKETING PRACTICES
PAZARLAMA - ORGANİZASYON
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
İŞLETMECİLİKTE DİJİTAL DÖNÜŞÜM
Makale
DOES KNOWLEDGE AND CONCERN REGARDING FOOD SUPPLEMENT SAFETY AFFECT THE BEHAVIORAL INTENTION OF CONSUMERS? AN EXPERIMENTAL STUDY ON THE THEORY OF REASONED ACTION
GAMIFICATION IN MOBILE SHOPPING APPLICATIONS: A REVIEW IN TERMS OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL
THE MEDIATING ROLE OF PRODUCT JUDGMENT AND COUNTRY OF ORIGIN EFFECT ON HEALTH LITERACY AND BEHAVIORAL INTENTION: A STUDY ON COVID-19 VACCINES PERCEPTION OF TURKISH CONSUMERS
ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA MESAJLARIN SEÇİM SETİ TEORİSİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ: HEPSIBURADA.COM ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ ARAŞTIRMASI
BEYNİMİZ VE DİLİMİZ AYNI MI KONUŞUYOR? ANKET VE EEG YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MARKA KİŞİLİĞİ ÖLÇÜMÜ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA
Bildiri
AMAZON ALEXA ÜRÜNLERİNE İLİŞKİN KULLANICI GERİ BİLDİRİMLERİNİN ORANGE-DATA MINING TOOLBOX ARACILIĞI İLE İNCELENMESİ
E-Devlet Portalının Kullanılabilirlik Analizi: Anket ve Göz İzleme Yöntemleri
Eye Tracking (Göz İzleme) Yöntemi İle Ürün Yerleştirmenin İncelenmesi: Apple ve Samsung Markalarının Karşılaştırılması
Z KUŞAĞI TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARINA İLİŞKİN BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ
PANİKLEMEK Mİ, PİNEKLEMEK Mİ? COVİD-19 TEHDİDİ, KITLIK VE DUYGULAR EKSENİNDE ÇEVRİMİÇİ TÜKETİCİLER
e-CONSUMER EXPERIENCE: A STUDY ON THE WORLD’S TOP COSMETIC PRODUCTS
ELAZIĞ İŞ GELİŞTİRME MERKEZİNDEKİ (İŞGEM) MEVCUT İŞLETMELERİN ANALİZİ: ANKET VE SWOT YÖNTEMİ
BİR MARKA KİMLİĞİ UNSURU OLARAK LOGOLARIN, S-O-R YAKLAŞIMI İLE İNCELENMESİ: GSR VE EYETRACKİNG YÖNTEMİ
Tüketici Twitlerinin Duygu Durum Açısından İncelenmesi: #JustDoIt Hashtagleri Üzerine Bir Araştırma
Tüketicilerin Boykot Kampanyasına Bir Refleks Olarak Starbucks Markasının Dijital Halkla İlişkiler Çalışmaları: Göstergebilimsel Bir Analiz
TÜRKİYE’DE KAMU KURULUŞLARININ DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER ANLAYIŞI: T.C. AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI TWİTTER HESABI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
İNSANİ GELİŞİM ENDEKSİ VERİLERİ İLE ULUSLARASI GÖÇ VERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: NEDENSELLİK (GRANGER) ANALİZİ
GİRİŞİMCİLİKTE SOSYO KÜLTÜREL ENGELLER: TRC3 BÖLGESİ ÖRNEĞİ
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİNİN STRATEJİK KARAR VERME SÜRECİNDEKİ ROLÜ: TRC3 BÖLGESİNDE BİR UYGULAMA
MARKA KİŞİLİĞİ ALGISININ ÖLÇÜMÜNDE EEG YÖNTEMİ
Z KUŞAĞI TÜKETİCİLERİN ONLİNE ALIŞVERİŞ DENEYİMLERİNE BİR BAKIŞ: EYETRACKING VE ANKET YÖNTEMİ
Türki̇ye ve Güneydoğu Anadolu TTO/TGB’leri̇n Mi̇lli̇ Ekonomi̇ye ve Sanayi̇ye Sağladığı Katkılar
Eğitim Bilgileri
Post-Doktora
NEUROMARKETING RESEARCH CENTER
Tez :
Doktora
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (DR)/
Tez : Etnosentrizm, kalite ve fiyat bağlamında tüketicilerin memnuniyet ve pişmanlık düzeyleri ile tekrar satın alma niyetlerinin incelenmesi: Beyaz eşya markaları üzerine bir araştırma
Yüksek Lisans
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)/
Tez : Marka kişiliği algısının ölçümünde anket ve nöropazarlama yöntemlerinin karşılaştırılması
Lisans
BUSINESS ADMINISTRATION and MANAGEMENT
Tez :
Lisans
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. (İÖ)/
Tez :
Yönetilen Tezler
NEZİHE ARSLAN , 2025
Şırnak Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Uluslararası İktisat ve Finans Ana Bilim Dalı
Projeler
1TÜBİTAK 2219 - Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı
BAYIR TALHA
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı [],30.10.2022 - 27.01.2023
2Girişimcilikte Kadın Dayanışması
BAYIR TALHA
Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar Tamamlandı14050 [DOLAR],25.09.2019 -
3Birlikte Yaşayabilecek Miyiz?
shine edizer filiz, SUGÖZÜ İBRAHİM HALİL, SARP ARİFE KEBİRE NİLGÜN, GAMİŞ BEGÜM, ŞEKERCİ NEŞE, BAYRAK SEVCAN, BAYIR TALHA, TURAN ZEYNEP,
Özel Kuruluşlar Tamamlandı10000 [TÜRK LİRASI],10.08.2018 - 10.05.2019
4Silopi İlçesi Tekstilkent Fizibilite Projesi
ELÇİ Ziver, BAYIR TALHA, ÖZEK Hikmet, ÜLGEN ASAF TOLGA,
Kalkınma Bakanlığı Tamamlandı [],07.02.2019 - 27.04.2020
5Cizre İş Geliştirme Merkezi Fizibilite Projesi
ÜLGEN ASAF TOLGA, BAYIR TALHA, UĞURLU FERHAT, ÖZEK Hikmet,
Kalkınma Bakanlığı Tamamlandı [],07.02.2019 - 27.04.2020
6Elazığ İş Merkezi Projesinin Genişletilmesi İçin Teknik Destek Projesi
McConkey William H. Bill, Tunç Barbaros, BAYIR TALHA,
Avrupa Birliği Tamamlandı [],01.09.2016 - 31.05.2017
7Haklarını Bilen Çocuklarla Güçlü Geleceğe El Ele
BAYRAK SEVCAN, SARP ARİFE KEBİRE NİLGÜN, ŞEKERCİ NEŞE, BAYIR TALHA, edizer filiz shine, GAMİŞ BEGÜM, TURAN ZEYNEP,
Avrupa Birliği Tamamlandı19,750 [TÜRK LİRASI],01.07.2018 - 01.11.2018
İdari Görev
Bölüm Başkanı
Patent Bilgi ve Döküman Birimi Temsilcisi
Fikri Sınai Haklar ve Ticarileşme Birim Koordinatörü (TTO)
Erasmus Koordinatörü