ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ
SİLOPİ MESLEK YÜKSEKOKULU YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
SİLOPİ MESLEK YÜKSEKOKULU YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
SİLOPİ MESLEK YÜKSEKOKULU YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
SİLOPİ MESLEK YÜKSEKOKULU YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
NEUROMARKETING RESEARCH CENTER
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (DR)/
Tez: Etnosentrizm, kalite ve fiyat bağlamında tüketicilerin memnuniyet ve pişmanlık düzeyleri ile tekrar satın alma niyetlerinin incelenmesi: Beyaz eşya markaları üzerine bir araştırma
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)/
Tez: Marka kişiliği algısının ölçümünde anket ve nöropazarlama yöntemlerinin karşılaştırılması
BUSINESS ADMINISTRATION and MANAGEMENT
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. (İÖ)/