GENEL BİLGİLER

ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ/SİLOPİ MESLEK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ/LOJİSTİK PR./ Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı  Pazarlama Tüketici Davranışları,Dijital Pazarlama,Pazarlama Araştırmaları

Bağlantılar

şırnak üniversitesi

Akademik Görev

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

2023-
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

SİLOPİ MESLEK YÜKSEKOKULU  YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

2017-
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

SİLOPİ MESLEK YÜKSEKOKULU  YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ

Kitap

1ULUSAL VE KÜRESEL ÖLÇEKTE TÜM YÖNLERİYLE PAZARLAMA

BAYIR TALHA, Yayın Evi:Gazi Kitabevi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 213, ISBN: 978-625-8413-17-5

2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)


2HANDBOOK OF RESEARCH ON INTERDISCIPLINARY REFLECTIONS OF CONTEMPORARY EXPERIENTIAL MARKETING PRACTICES

BAYIR TALHA, Yayın Evi:IGI GLOBAL, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 596, ISBN: 9781668443828

2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)


3TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI - I

BAYIR TALHA, Yayın Evi:Eğitim Yayınevi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 321, ISBN: 978-625-7405-03-4

2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)


4PAZARLAMA - ORGANİZASYON (CİLT II)

BAYIR TALHA, Yayın Evi:Gazi Yayınevi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 13, ISBN: 978-625-7358-87-3

2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)


5İŞLETMECİLİKTE DİJİTAL DÖNÜŞÜM

BAYIR TALHA, Yayın Evi:Efe Akademi Yayınları, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 0, ISBN: 978-625-8065-66-4

2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)


Makale

1SEGMENTATION OF SOCIAL MEDIA PLATFORMS IN TERMS OF PERCEIVED BENEFITS: CLUSTER ANALYSIS ON BRAND FOLLOWERS

BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Business and Economics Research Journal, 2023

Ulusal Hakemli  TR DİZİN  Özgün Makale


2GAMIFICATION IN MOBILE SHOPPING APPLICATIONS: A REVIEW IN TERMS OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL

BAYIR TALHA, AKEL GÖKHAN, Yayın Yeri:Multimedia Tools and Applications, 2023

Uluslararası Hakemli  SCI-Expanded  Özgün Makale


3AIRBNB VE BLABLACAR KULLANICILARININ E-TİCARET SİTESİ VE ARAMA MOTORU İLGİLENİM DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2022

Ulusal Hakemli  ROAD, CrosSRef, SOBIAD, DRJI, SIS, JOURNAL FACTOR  Özgün Makale


4A STUDY ON CONSUMER ANIMOSITY, NEGATIVE WOM (NWOM), AND BOYCOTT BEHAVIOURS OF RIVAL FOOTBALL FANS

BAYIR TALHA, OSMANOĞLU HASAN, Yayın Yeri:Sosyoekonomi Dergisi, 2022

Uluslararası Hakemli  ESCI  Özgün Makale


5ONLİNE ALIŞVERİŞLERDE SATIŞ SONRASI HİZMETLER İLE E-SADAKAT İLİŞKİSİNDE E-MEMNUNİYETİN ARACILIK ROLÜ: Y KUŞAĞI TÜKETİCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, 2022

Ulusal Hakemli  TR DİZİN  Özgün Makale


6THE MEDIATING ROLE OF PRODUCT JUDGMENT AND COUNTRY OF ORIGIN EFFECT ON HEALTH LITERACY AND BEHAVIORAL INTENTION: A STUDY ON COVID-19 VACCINES PERCEPTION OF TURKISH CONSUMERS

BAYIR TALHA, KILIÇ BURHAN, DURMAZ YAKUP, Yayın Yeri:Human Vaccines & Immunotherapeutics, 2022

Uluslararası Hakemli  SCI-Expanded  Özgün Makale


7E-TİCARET İŞLETMELERİNİN YENİ NESİL KARGOLAMA HİZMETLERİNE İLİŞKİN E-ŞİKÂYETLERİN İNCELENMESİ: ŞİKAYETVAR.COM ÜZERİNE NETNOGRAFİK BİR ANALİZ

BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2022

Ulusal Hakemli  TR DİZİN  Özgün Makale


8PANİKLEMEK Mİ PİNEKLEMEK Mİ? COVİD-19 TEHDİDİ, KITLIK VE DUYGULAR EKSENİNDE ÇEVRİMİÇİ TÜKETİCİLER

BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 2022

Ulusal Hakemli  ASOS, ESJI, SOBIAD, SIS, Research Bible Academic Resource Index  Özgün Makale


9HEDONİK VE FAYDACI TÜKETİM İLE KOMPULSİF SATIN ALMA İLİŞKİSİNDE KREDİ KARTI KULLANIMI: ONLİNE PAZARYERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 2021

Uluslararası Hakemli  ESCI  Özgün Makale


10ETNOSENTRİZM, SİYASİ EĞİLİM VE YAŞANILAN ŞEHİR TÜKETİM DAVRANIŞINI ETKİLER Mİ? ULUSAL VE ULUSLARARASI MARKALAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

BAYIR TALHA, CÖMERT YAVUZ, Yayın Yeri:Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2021

Ulusal Hakemli  TR DİZİN  Özgün Makale


11KORONAVİRÜS (COVID-19) İLE YENİ DİJİTAL DÜNYADA DEĞİŞEN TÜKETİCİ TERCİHLERİ

BAYIR TALHA, Yayın Yeri:OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 2021

Ulusal Hakemli  TR DİZİN  Özgün Makale


12SOSYAL MEDYA İLGİLENİMİ İLE PREMİUM FİYAT ÖDEME İSTEĞİ İLİŞKİSİNDE ALGILANAN LÜKS MARKA DEĞERİNİN DÜZENLEYİCİ ROLÜ

BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Turkish Studies - Economics, Finance, Politics, 2021

Ulusal Hakemli  TR DİZİN  Özgün Makale


13COVID-19 (KORONAVİRÜS) SALGINI SÜRECİNDE MOBİL ÖDEME SİSTEMLERİNİN ALGILANAN RİSK, ALGILANAN GÜVEN VE KULLANMA NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

BAYIR TALHA, Yayın Yeri:İşletme Araştırmaları Dergisi, 2021

Ulusal Hakemli  TR DİZİN  Özgün Makale


14TÜKETİCİNİN KARA KUTUSUNU ANLAMAK: GELENEKSELE KARŞI NÖROPAZARLAMA ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Journal of History School, 2021

Ulusal Hakemli  TR DİZİN  Özgün Makale


15B2C ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİNİN SEÇİM KRİTERLERİNİN AHP YÖNTEMİ İLE BELİRLENMESİ

BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Kesit Akademi Dergisi, 2020

Ulusal Hakemli  Copernicus, SOBİAD, MLA, AcademicKeys, İSAM, Scientific Indexing Services, Eurasian Scientific Journ  Özgün Makale


16ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA MESAJLARIN SEÇİM SETİ TEORİSİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ: HEPSIBURADA.COM ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ ARAŞTIRMASI

BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2020

Ulusal Hakemli  COPERNICUS, SOBİAD, SIS, ASOS, ACADEMİC KEYS,OAJI, RESERARCH BİBLE, DRJI, CITEFACTOR  Özgün Makale


17BEYNİMİZ VE DİLİMİZ AYNI MI KONUŞUYOR? ANKET VE EEG YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MARKA KİŞİLİĞİ ÖLÇÜMÜ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA

BAYIR TALHA, YÜCEL NURCAN, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Yayın Yeri:Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 2018

Ulusal Hakemli  ASOS, SOBİAD, SIS, Research Bible Academic Resource Index, Google Scholar, SIS  Özgün Makale


18GELENEKSEL PAZARLAMA KARMASININ NÖROPAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN DEĞERLENDİRMESİ

BAYIR TALHA, YÜCEL NURCAN, YÜCEL ATİLLA, Yayın Yeri:Sosyal Bilimler Dergisi, 2018

Ulusal Hakemli  Copernicus, SOBİAD, CITEFACTOR, OAJI, RESERARCH BIBLE, SIS, CROSSREF, ROAD  Özgün Makale


19BEYNİMİZ VE DİLİMİZ AYNI MI KONUŞUYOR? ANKETVE EEG YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MARKAKİŞİLİĞİ ÖLÇÜMÜ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA

ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE,YÜCEL NURCAN,BAYIR TALHA, Yayın Yeri:PAZARLAMA TEORİSİ VE UYGULAMALARI DERGİSİ, 2018

Ulusal Hakemli  Google Scholar• Eurasian Scientific Journal Index• SIS - Scientific Indexing Services• Akademia Sosy  Özgün Makale


20AB ÜLKELERİNİN LOJİSTİK PERFORMANS ENDEKSLERİNİN AHP ve VİKOR YÖNTEMLERİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ

BAYIR TALHA,YILMAZ ZEKERİYA, Yayın Yeri:Middle East Journal of Education(MEJE), 2017

Uluslararası Hakemli  Endekste taranmıyor  Özgün Makale


Bildiri

1Eye Tracking (Göz İzleme) Yöntemi İle Ürün Yerleştirmenin İncelenmesi: Apple ve Samsung Markalarının Karşılaştırılması

BAYIR TALHA,YÜCEL NURCAN,Koray Gündüz (27.10.2017  -  29.10.2017), Yayın Yeri:International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineeringand Technology (IMESET’17 Bitlis), 27.10.2017

Uluslararası Tam metin bildiri


2E-Devlet Portalının Kullanılabilirlik Analizi: Anket ve Göz İzleme Yöntemleri

BAYIR TALHA,YÜCEL NURCAN,ATLI YAVUZ (27.10.2017  -  29.10.2017), Yayın Yeri:International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineering and Technology(IMESET’17 Bitlis), 27.10.2017

Uluslararası Tam metin bildiri


3Z KUŞAĞI TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARINA İLİŞKİN BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ

BAYIR TALHA (25.03.2023  -  ), Yayın Yeri:3. INTERNATIONAL ARTEMIS CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES, 25.03.2023

Uluslararası Tam metin bildiri


4PANİKLEMEK Mİ, PİNEKLEMEK Mİ? COVİD-19 TEHDİDİ, KITLIK VE DUYGULAR EKSENİNDE ÇEVRİMİÇİ TÜKETİCİLER

BAYIR TALHA (23.06.2022  -  ), Yayın Yeri:26. PAZARLAMA KONGRESİ (PPAD), 23.06.2022

Ulusal Tam metin bildiri


5Elaziğ İş Geliştirme Merkezindeki (İŞGEM) Mevcut İşletmelerin Analizi: Anket ve SWOT Yöntemi

BAYIR TALHA (21.09.2017  -  23.09.2017), Yayın Yeri:4TH INTERNATIONAL REGIONAL DEVELOPMENT CONFERENCE, 21.09.2017

Uluslararası Tam metin bildiri


6BİR MARKA KİMLİĞİ UNSURU OLARAK LOGOLARIN, S-O-R YAKLAŞIMI İLE İNCELENMESİ: GSR VE EYETRACKİNG YÖNTEMİ

BAYIR TALHA (13.09.2021  -  ), Yayın Yeri:Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı, 13.09.2021

Uluslararası Özet bildiri


7Tüketici Twitlerinin Duygu Durum Açısından İncelenmesi: #JustDoIt Hashtagleri Üzerine Bir Araştırma

BAYIR TALHA (12.11.2022  -  13.11.2022), Yayın Yeri:XII. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BILIMLERI KONFERANSI, 12.11.2022

Uluslararası Tam metin bildiri


8Tüketicilerin Boykot Kampanyasına Bir Refleks Olarak Starbucks Markasının Dijital Halkla İlişkiler Çalışmaları: Göstergebilimsel Bir Analiz

BAYIR TALHA (11.03.2023  -  ), Yayın Yeri:16. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 11.03.2023

Uluslararası Tam metin bildiri


9TÜRKİYE’DE KAMU KURULUŞLARININ DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER ANLAYIŞI: T.C. AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI TWİTTER HESABI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA

BAYIR TALHA, YÜCEL NURCAN (09.03.2018  -  11.03.2018), Yayın Yeri:1.ULUSLARARASI İKSAD SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 09.03.2018

Uluslararası Özet bildiri


10İNSANİ GELİŞİM ENDEKSİ VERİLERİ İLE ULUSLARASI GÖÇ VERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: NEDENSELLİK (GRANGER) ANALİZİ

BAYIR TALHA, YÜCEL NURCAN (09.03.2018  -  11.03.2018), Yayın Yeri:1.ULUSLARARASI İKSAD SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 09.03.2018

Uluslararası Özet bildiri


11GİRİŞİMCİLİKTE SOSYO KÜLTÜREL ENGELLER: TRC3 BÖLGESİ ÖRNEĞİ

BAYIR TALHA, YILMAZ ZEKERİYA, UYGUR MEHMET NEDİM (09.03.2018  -  11.03.2018), Yayın Yeri:1.ULUSLARARASI İKSAD SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 09.03.2018

Uluslararası Özet bildiri


12YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİNİN STRATEJİK KARAR VERME SÜRECİNDEKİ ROLÜ: TRC3 BÖLGESİNDE BİR UYGULAMA

BAYIR TALHA, UYGUR MEHMET NEDİM, YILMAZ ZEKERİYA (09.03.2018  -  11.03.2018), Yayın Yeri:1.ULUSLARARASI İKSAD SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 09.03.2018

Uluslararası Özet bildiri


13MARKA KİŞİLİĞİ ALGISININ ÖLÇÜMÜNDE EEG YÖNTEMİ

ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE,YÜCEL NURCAN,BAYIR TALHA (04.05.2017  -  06.05.2017), Yayın Yeri:16. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, 04.05.2017

Ulusal Özet bildiri


14Z KUŞAĞI TÜKETİCİLERİN ONLİNE ALIŞVERİŞ DENEYİMLERİNE BİR BAKIŞ: EYETRACKING VE ANKET YÖNTEMİ

BAYIR TALHA (02.06.2021  -  ), Yayın Yeri:SOSYAL BİLİMLERDE ULUSLARARASI DİJİTAL DÖNÜŞÜM KONFERANSI, 02.06.2021

Uluslararası Özet bildiri


15Türki̇ye ve Güneydoğu Anadolu TTO/TGB’leri̇n Mi̇lli̇ Ekonomi̇ye ve Sanayi̇ye Sağladığı Katkılar

ERKAN MEHMET EMİN, BAYIR TALHA, ÜLGEN ASAF TOLGA, UĞURLU FERHAT, HASKUL MEHMET (02.05.2019  -  04.05.2019), Yayın Yeri:ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER KONGRESİ, 02.05.2019

Uluslararası Tam metin bildiri


Eğitim Bilgileri

Post-Doktora

2022-2023
IULM UNIVERSITY - BEHAVIOR & BRAIN LAB

NEUROMARKETING RESEARCH CENTER

Tez : 

Doktora

2016-2020
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (DR)/

Tez : Etnosentrizm, kalite ve fiyat bağlamında tüketicilerin memnuniyet ve pişmanlık düzeyleri ile tekrar satın alma niyetlerinin incelenmesi: Beyaz eşya markaları üzerine bir araştırma

Doktora

2016-2020
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (DR)/

Tez : Etnosentrizm, kalite ve fiyat bağlamında tüketicilerin memnuniyet ve pişmanlık düzeyleri ile tekrar satın alma niyetlerinin incelenmesi: Beyaz eşya markaları üzerine bir araştırma

Yüksek Lisans

2014-2016
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)/

Tez : Marka kişiliği algısının ölçümünde anket ve nöropazarlama yöntemlerinin karşılaştırılması

Lisans

2012-2013
NICOLAUS COPERNICUS UNIVERSITY

BUSINESS ADMINISTRATION & MANAGEMENT

Tez : 

Lisans

2010-2014
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. (İÖ)/

Tez : 

Yönetilen Tezler

Projeler

1TÜBİTAK 2219 - Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı

BAYIR TALHA

TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı [],30.10.2022 - 27.01.2023


2Girişimcilikte Kadın Dayanışması

BAYIR TALHA

Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar Tamamlandı14050 [DOLAR],25.09.2019 -


3Birlikte Yaşayabilecek Miyiz?

shine edizer filiz, SARP ARİFE KEBİRE NİLGÜN, GAMİŞ BEGÜM, ŞEKERCİ NEŞE, BAYRAK SEVCAN, BAYIR TALHA, TURAN ZEYNEP,

Özel Kuruluşlar Tamamlandı10000 [TÜRK LİRASI],10.08.2018 - 10.05.2019


4Silopi İlçesi Tekstilkent Fizibilite Projesi

ELÇİ Ziver, BAYIR TALHA, ÖZEK Hikmet, ÜLGEN ASAF TOLGA,

Kalkınma Bakanlığı Tamamlandı [],07.02.2019 - 27.04.2020


5Cizre İş Geliştirme Merkezi Fizibilite Projesi

ÜLGEN ASAF TOLGA, BAYIR TALHA, UĞURLU FERHAT, ÖZEK Hikmet,

Kalkınma Bakanlığı Tamamlandı [],07.02.2019 - 27.04.2020


6Elazığ İş Merkezi Projesinin Genişletilmesi İçin Teknik Destek Projesi

McConkey William H. Bill, Tunç Barbaros, BAYIR TALHA,

Avrupa Birliği Tamamlandı [],01.09.2016 - 31.05.2017


7Haklarını Bilen Çocuklarla Güçlü Geleceğe El Ele

BAYRAK SEVCAN, SARP ARİFE KEBİRE NİLGÜN, ŞEKERCİ NEŞE, BAYIR TALHA, edizer filiz shine, GAMİŞ BEGÜM, TURAN ZEYNEP,

Avrupa Birliği Tamamlandı19,750 [TÜRK LİRASI],01.07.2018 - 01.11.2018


İdari Görev

Bölüm Başkanı

2023-
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

 

Patent Bilgi ve Döküman Birimi Temsilcisi

2019-2021
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

 

Fikri Sınai Haklar ve Ticarileşme Birim Koordinatörü (TTO)

2018-2020
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

 

Erasmus Koordinatörü

2018-2019
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ