GENEL BİLGİLER
Akademik Görev
DOÇENT
SİLOPİ MESLEK YÜKSEKOKULU YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
SİLOPİ MESLEK YÜKSEKOKULU YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
SİLOPİ MESLEK YÜKSEKOKULU YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
Kitap
1DIGITAL BUSINESS AND OPTIMIZING OPERATING STRATEGIES
BAYIR TALHA, BOZYİĞİT SEZEN, Yayın Evi:IGI GLOBAL, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 313, ISBN: 9798369304280
2024 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
2ULUSAL VE KÜRESEL ÖLÇEKTE TÜM YÖNLERİYLE PAZARLAMA
BAYIR TALHA, Yayın Evi:Gazi Kitabevi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 213, ISBN: 978-625-8413-17-5
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
3HANDBOOK OF RESEARCH ON INTERDISCIPLINARY REFLECTIONS OF CONTEMPORARY EXPERIENTIAL MARKETING PRACTICES
BAYIR TALHA, Yayın Evi:IGI GLOBAL, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 596, ISBN: 9781668443828
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
4PAZARLAMA - ORGANİZASYON
BAYIR TALHA, Yayın Evi:Gazi Yayınevi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 13, ISBN: 978-625-7358-87-3
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
5TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
BAYIR TALHA, Yayın Evi:Eğitim Yayınevi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 321, ISBN: 978-625-7405-03-4
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
6İŞLETMECİLİKTE DİJİTAL DÖNÜŞÜM
BAYIR TALHA, Yayın Evi:Efe Akademi Yayınları, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 0, ISBN: 978-625-8065-66-4
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
Makale
1UNDERSTANDING GREEN CONSUMPTION: EXPLORING THE ROLE OF SOCIALLY RESPONSIBLE ATTITUDES IN SUSTAINABLE BUYING BEHAVIOR
ÇAM SELİM,TUNA MURAT FATİH,BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Discover Sustainability, 2025
Ulusal Hakemli Scopus Özgün Makale
2DOES KNOWLEDGE AND CONCERN REGARDING FOOD SUPPLEMENT SAFETY AFFECT THE BEHAVIORAL INTENTION OF CONSUMERS? AN EXPERIMENTAL STUDY ON THE THEORY OF REASONED ACTION
BAYIR TALHA, TUNA MURAT FATİH, ÇAM SELİM, Yayın Yeri:Frontiers in Nutrition, 2024
Uluslararası Hakemli SCI-Expanded Özgün Makale
3EXAMINING CONSUMER PERCEIVED VALUES AND USAGE INTENTION IN CAR-SHARING SERVICES: RESEARCH ON THE TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL
BAYIR TALHA,AKEL GÖKHAN, Yayın Yeri:Entertainment Computing, 2024
Uluslararası Hakemli SCI-Expanded Özgün Makale
4SEGMENTATION OF SOCIAL MEDIA PLATFORMS IN TERMS OF PERCEIVED BENEFITS: CLUSTER ANALYSIS ON BRAND FOLLOWERS
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Business and Economics Research Journal, 2023
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
5GAMIFICATION IN MOBILE SHOPPING APPLICATIONS: A REVIEW IN TERMS OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL
BAYIR TALHA, AKEL GÖKHAN, Yayın Yeri:Multimedia Tools and Applications, 2023
Uluslararası Hakemli SCI-Expanded Özgün Makale
6A STUDY ON CONSUMER ANIMOSITY, NEGATIVE WOM (NWOM), AND BOYCOTT BEHAVIOURS OF RIVAL FOOTBALL FANS
BAYIR TALHA, OSMANOĞLU HASAN, Yayın Yeri:Sosyoekonomi Dergisi, 2022
Uluslararası Hakemli Scopus Özgün Makale
7PANİKLEMEK Mİ PİNEKLEMEK Mİ? COVİD-19 TEHDİDİ, KITLIK VE DUYGULAR EKSENİNDE ÇEVRİMİÇİ TÜKETİCİLER
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 2022
Ulusal Hakemli ASOS, ESJI, SOBIAD, SIS, Research Bible Academic Resource Index Özgün Makale
8AIRBNB VE BLABLACAR KULLANICILARININ E-TİCARET SİTESİ VE ARAMA MOTORU İLGİLENİM DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2022
Ulusal Hakemli ROAD, CrosSRef, SOBIAD, DRJI, SIS, JOURNAL FACTOR Özgün Makale
9ONLİNE ALIŞVERİŞLERDE SATIŞ SONRASI HİZMETLER İLE E-SADAKAT İLİŞKİSİNDE E-MEMNUNİYETİN ARACILIK ROLÜ: Y KUŞAĞI TÜKETİCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, 2022
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
10AIRBNB VE BLABLACAR KULLANICILARININ E-TİCARET SİTESİ VE ARAMA MOTORU İLGİLENİM DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Finans ve Ekonomi Dergisi, 2022
Uluslararası Hakemli ROAD, CrosSRef, Sobiad Özgün Makale
11THE MEDIATING ROLE OF PRODUCT JUDGMENT AND COUNTRY OF ORIGIN EFFECT ON HEALTH LITERACY AND BEHAVIORAL INTENTION: A STUDY ON COVID-19 VACCINES PERCEPTION OF TURKISH CONSUMERS
BAYIR TALHA, KILIÇ BURHAN, DURMAZ YAKUP, Yayın Yeri:Human Vaccines & Immunotherapeutics, 2022
Uluslararası Hakemli SCI-Expanded Özgün Makale
12E-TİCARET İŞLETMELERİNİN YENİ NESİL KARGOLAMA HİZMETLERİNE İLİŞKİN E-ŞİKÂYETLERİN İNCELENMESİ: ŞİKAYETVAR.COM ÜZERİNE NETNOGRAFİK BİR ANALİZ
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2022
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
13TÜKETİCİNİN KARA KUTUSUNU ANLAMAK: GELENEKSELE KARŞI NÖROPAZARLAMA ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Journal of History School, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
14ETNOSENTRİZM, SİYASİ EĞİLİM VE YAŞANILAN ŞEHİR TÜKETİM DAVRANIŞINI ETKİLER Mİ? ULUSAL VE ULUSLARARASI MARKALAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
BAYIR TALHA, CÖMERT YAVUZ, Yayın Yeri:Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
15HEDONİK VE FAYDACI TÜKETİM İLE KOMPULSİF SATIN ALMA İLİŞKİSİNDE KREDİ KARTI KULLANIMI: ONLİNE PAZARYERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 2021
Uluslararası Hakemli ESCI Özgün Makale
16TÜKETİCİNİN KARA KUTUSUNU ANLAMAK: GELENEKSELE KARŞI NÖROPAZARLAMA ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Journal of History School, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
17COVID-19 (KORONAVİRÜS) SALGINI SÜRECİNDE MOBİL ÖDEME SİSTEMLERİNİN ALGILANAN RİSK, ALGILANAN GÜVEN VE KULLANMA NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:İşletme Araştırmaları Dergisi, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
18SOSYAL MEDYA İLGİLENİMİ İLE PREMİUM FİYAT ÖDEME İSTEĞİ İLİŞKİSİNDE ALGILANAN LÜKS MARKA DEĞERİNİN DÜZENLEYİCİ ROLÜ
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Turkish Studies - Economics, Finance, Politics, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
19KORONAVİRÜS (COVID-19) İLE YENİ DİJİTAL DÜNYADA DEĞİŞEN TÜKETİCİ TERCİHLERİ
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
20HEDONİK VE FAYDACI TÜKETİM İLE KOMPULSİF SATIN ALMA İLİŞKİSİNDE KREDİ KARTI KULLANIMI: ONLİNE PAZARYERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2021
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
21KORONAVİRÜS (COVID-19) İLE YENİ DİJİTAL DÜNYADA DEĞİŞEN TÜKETİCİ TERCİHLERİ
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Derleme Makale
22ETNOSENTRİZM, SİYASİ EĞİLİM VE YAŞANILAN ŞEHİR TÜKETİM DAVRANIŞINI ETKİLER Mİ? ULUSAL VE ULUSLARARASI MARKALAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
BAYIR TALHA, CÖMERT YAVUZ, Yayın Yeri:Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
23HEDONİK VE FAYDACI TÜKETİM İLE KOMPULSİF SATIN ALMA İLİŞKİSİNDE KREDİ KARTI KULLANIMI VE PİŞMANLIK: ONLİNE PAZARYERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2021
Uluslararası Hakemli ESCI Özgün Makale
24TÜKETİCİNİN KARA KUTUSUNU ANLAMAK: GELENEKSELE KARŞI NÖROPAZARLAMA ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Tarih Okulu Dergisi, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
25GELENEKSEL PAZARLAMA ARAŞTIRMASI YÖNTEMLERİ İLE NÖROPAZARLAMA ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Journal of History School, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Derleme Makale
26ONLİNE ALIŞVERİŞLERDE SATIŞ SONRASI HİZMETLER İLE E-SADAKAT İLİŞKİSİNDE, E-MEMNUNİYETİN ARACILIK ROLÜ: Y KUŞAĞI TÜKETİCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
27SOSYAL MEDYA İLGİLENİMİ İLE DAHA FAZLA ÖDEME İSTEĞİ İLİŞKİSİNDE, ALGILANAN LÜKS MARKA DEĞERİNİN DÜZENLEYİCİ ROLÜ
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
28A DIFFERENCE ANALYSIS OF MOBILE PAYMENT SYSTEMS REGARDING PERCEIVED RISK, PERCEIVED TRUST AND INTENTION TO USE
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Ege Akademik Bakış Dergisi, 2021
Uluslararası Hakemli ESCI Özgün Makale
29B2C ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİNİN SEÇİM KRİTERLERİNİN AHP YÖNTEMİ İLE BELİRLENMESİ
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Kesit Akademi Dergisi, 2020
Ulusal Hakemli Copernicus, SOBİAD, MLA, AcademicKeys, İSAM, Scientific Indexing Services, Eurasian Scientific Journ Özgün Makale
30ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA MESAJLARIN SEÇİM SETİ TEORİSİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ: HEPSIBURADA.COM ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ ARAŞTIRMASI
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2020
Ulusal Hakemli COPERNICUS, SOBİAD, SIS, ASOS, ACADEMİC KEYS,OAJI, RESERARCH BİBLE, DRJI, CITEFACTOR Özgün Makale
31B2C ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİNİN SEÇİM KRİTERLERİNİN AHP YÖNTEMİ İLE BELİRLENMESİ
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Kesit Akademi Dergisi, 2020
Uluslararası Hakemli Index Copernicus, MLA, MICROSOFT ACADEMIC, SOBİAD (SOSYAL BİLİMLER ATIF DİZİNİ) Özgün Makale
32B2C ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİNİN SEÇİM KRİTERLERİNİN AHP YÖNTEMİ İLE BELİRLENMESİ
BAYIR TALHA, Yayın Yeri:Kesit Akademi Dergisi, 2020
Uluslararası Hakemli Index Copernicus, MLA, MICROSOFT ACADEMIC, ROAD (Directory of Open Access Scholarly Resources), ACAD Özgün Makale
33GELENEKSEL PAZARLAMA KARMASININ NÖROPAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN DEĞERLENDİRMESİ
BAYIR TALHA, YÜCEL NURCAN, YÜCEL ATİLLA, Yayın Yeri:Sosyal Bilimler Dergisi, 2018
Ulusal Hakemli Copernicus, SOBİAD, CITEFACTOR, OAJI, RESERARCH BIBLE, SIS, CROSSREF, ROAD Özgün Makale
34BEYNİMİZ VE DİLİMİZ AYNI MI KONUŞUYOR? ANKET VE EEG YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MARKA KİŞİLİĞİ ÖLÇÜMÜ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA
BAYIR TALHA, YÜCEL NURCAN, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Yayın Yeri:Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 2018
Ulusal Hakemli ASOS, SOBİAD, SIS, Research Bible Academic Resource Index, Google Scholar, SIS Özgün Makale
35AB ÜLKELERİNİN LOJİSTİK PERFORMANS ENDEKSLERİNİN AHP ve VİKOR YÖNTEMLERİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
BAYIR TALHA,YILMAZ ZEKERİYA, Yayın Yeri:Middle East Journal of Education(MEJE), 2017
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
36AB ÜLKELERİNİN LOJİSTİK PERFORMANS ENDEKSLERİNİN AHP ve VİKOR YÖNTEMLERİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
BAYIR TALHA,YILMAZ ZEKERİYA, Yayın Yeri:Middle East Journal of Education(MEJE), 0
Uluslararası Hakemli google scholar, microsoft academic, crossref, researchgate Özgün Makale
37AB ÜLKELERİNİN LOJİSTİK PERFORMANS ENDEKSLERİNİN AHP ve VİKOR YÖNTEMLERİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
BAYIR TALHA,YILMAZ ZEKERİYA, Yayın Yeri:Middle East Journal of Education (MEJE), 0
Uluslararası Hakemli google scholar, crossref, microsoft academic, researchgate Özgün Makale
Bildiri
1AMAZON ALEXA ÜRÜNLERİNE İLİŞKİN KULLANICI GERİ BİLDİRİMLERİNİN ORANGE-DATA MINING TOOLBOX ARACILIĞI İLE İNCELENMESİ
BAYIR TALHA (30.05.2024 - 01.06.2024), Yayın Yeri:27. Pazarlama Kongresi, 30.05.2024
Ulusal Tam metin bildiri
2E-Devlet Portalının Kullanılabilirlik Analizi: Anket ve Göz İzleme Yöntemleri
BAYIR TALHA,YÜCEL NURCAN,ATLI YAVUZ (27.10.2017 - 29.10.2017), Yayın Yeri:International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineering and Technology(IMESET’17 Bitlis), 27.10.2017
Uluslararası Tam metin bildiri
3Eye Tracking (Göz İzleme) Yöntemi İle Ürün Yerleştirmenin İncelenmesi: Apple ve Samsung Markalarının Karşılaştırılması
BAYIR TALHA,YÜCEL NURCAN,Koray Gündüz (27.10.2017 - 29.10.2017), Yayın Yeri:International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineeringand Technology (IMESET’17 Bitlis), 27.10.2017
Uluslararası Tam metin bildiri
4Z KUŞAĞI TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARINA İLİŞKİN BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ
BAYIR TALHA (25.03.2023 - ), Yayın Yeri:3. INTERNATIONAL ARTEMIS CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES, 25.03.2023
Uluslararası Tam metin bildiri
5PANİKLEMEK Mİ, PİNEKLEMEK Mİ? COVİD-19 TEHDİDİ, KITLIK VE DUYGULAR EKSENİNDE ÇEVRİMİÇİ TÜKETİCİLER
BAYIR TALHA (23.06.2022 - ), Yayın Yeri:26. PAZARLAMA KONGRESİ (PPAD), 23.06.2022
Ulusal Tam metin bildiri
6ELAZIĞ İŞ GELİŞTİRME MERKEZİNDEKİ (İŞGEM) MEVCUT İŞLETMELERİN ANALİZİ: ANKET VE SWOT YÖNTEMİ
BAYIR TALHA (21.09.2017 - 23.09.2017), Yayın Yeri:4TH INTERNATIONAL REGIONAL DEVELOPMENT CONFERENCE, 21.09.2017
Ulusal Tam metin bildiri
7BİR MARKA KİMLİĞİ UNSURU OLARAK LOGOLARIN, S-O-R YAKLAŞIMI İLE İNCELENMESİ: GSR VE EYETRACKİNG YÖNTEMİ
BAYIR TALHA (13.09.2021 - ), Yayın Yeri:Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı, 13.09.2021
Uluslararası Özet bildiri
8Tüketici Twitlerinin Duygu Durum Açısından İncelenmesi: #JustDoIt Hashtagleri Üzerine Bir Araştırma
BAYIR TALHA (12.11.2022 - 13.11.2022), Yayın Yeri:XII. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BILIMLERI KONFERANSI, 12.11.2022
Uluslararası Tam metin bildiri
9Tüketicilerin Boykot Kampanyasına Bir Refleks Olarak Starbucks Markasının Dijital Halkla İlişkiler Çalışmaları: Göstergebilimsel Bir Analiz
BAYIR TALHA (11.03.2023 - ), Yayın Yeri:16. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 11.03.2023
Uluslararası Tam metin bildiri
10TÜRKİYE’DE KAMU KURULUŞLARININ DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER ANLAYIŞI: T.C. AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI TWİTTER HESABI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
BAYIR TALHA, YÜCEL NURCAN (09.03.2018 - 11.03.2018), Yayın Yeri:1.ULUSLARARASI İKSAD SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 09.03.2018
Uluslararası Özet bildiri
11İNSANİ GELİŞİM ENDEKSİ VERİLERİ İLE ULUSLARASI GÖÇ VERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: NEDENSELLİK (GRANGER) ANALİZİ
BAYIR TALHA, YÜCEL NURCAN (09.03.2018 - 11.03.2018), Yayın Yeri:1.ULUSLARARASI İKSAD SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 09.03.2018
Uluslararası Özet bildiri
12MARKA KİŞİLİĞİ ALGISININ ÖLÇÜMÜNDE EEG YÖNTEMİ
ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE,YÜCEL NURCAN,BAYIR TALHA (04.05.2017 - 06.05.2017), Yayın Yeri:16. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, 04.05.2017
Ulusal Özet bildiri
13Z KUŞAĞI TÜKETİCİLERİN ONLİNE ALIŞVERİŞ DENEYİMLERİNE BİR BAKIŞ: EYETRACKING VE ANKET YÖNTEMİ
BAYIR TALHA (02.06.2021 - ), Yayın Yeri:SOSYAL BİLİMLERDE ULUSLARARASI DİJİTAL DÖNÜŞÜM KONFERANSI, 02.06.2021
Uluslararası Özet bildiri
14Türki̇ye ve Güneydoğu Anadolu TTO/TGB’leri̇n Mi̇lli̇ Ekonomi̇ye ve Sanayi̇ye Sağladığı Katkılar
ERKAN MEHMET EMİN, BAYIR TALHA, ÜLGEN ASAF TOLGA, UĞURLU FERHAT, HASKUL MEHMET (02.05.2019 - 04.05.2019), Yayın Yeri:ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER KONGRESİ, 02.05.2019
Uluslararası Tam metin bildiri
Eğitim Bilgileri
Post-Doktora
NEUROMARKETING RESEARCH CENTER
Tez :
Doktora
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (DR)/
Tez : Etnosentrizm, kalite ve fiyat bağlamında tüketicilerin memnuniyet ve pişmanlık düzeyleri ile tekrar satın alma niyetlerinin incelenmesi: Beyaz eşya markaları üzerine bir araştırma
Doktora
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (DR)/
Tez : Etnosentrizm, kalite ve fiyat bağlamında tüketicilerin memnuniyet ve pişmanlık düzeyleri ile tekrar satın alma niyetlerinin incelenmesi: Beyaz eşya markaları üzerine bir araştırma
Yüksek Lisans
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)/
Tez : Marka kişiliği algısının ölçümünde anket ve nöropazarlama yöntemlerinin karşılaştırılması
Lisans
BUSINESS ADMINISTRATION and MANAGEMENT
Tez :
Lisans
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. (İÖ)/
Tez :
Yönetilen Tezler
Projeler
1TÜBİTAK 2219 - Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı
BAYIR TALHA
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı [],30.10.2022 - 27.01.2023
2Girişimcilikte Kadın Dayanışması
BAYIR TALHA
Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar Tamamlandı14050 [DOLAR],25.09.2019 -
3Birlikte Yaşayabilecek Miyiz?
shine edizer filiz, SUGÖZÜ İBRAHİM HALİL, SARP ARİFE KEBİRE NİLGÜN, GAMİŞ BEGÜM, ŞEKERCİ NEŞE, BAYRAK SEVCAN, BAYIR TALHA, TURAN ZEYNEP,
Özel Kuruluşlar Tamamlandı10000 [TÜRK LİRASI],10.08.2018 - 10.05.2019
4Silopi İlçesi Tekstilkent Fizibilite Projesi
ELÇİ Ziver, BAYIR TALHA, ÖZEK Hikmet, ÜLGEN ASAF TOLGA,
Kalkınma Bakanlığı Tamamlandı [],07.02.2019 - 27.04.2020
5Cizre İş Geliştirme Merkezi Fizibilite Projesi
ÜLGEN ASAF TOLGA, BAYIR TALHA, UĞURLU FERHAT, ÖZEK Hikmet,
Kalkınma Bakanlığı Tamamlandı [],07.02.2019 - 27.04.2020
6Elazığ İş Merkezi Projesinin Genişletilmesi İçin Teknik Destek Projesi
McConkey William H. Bill, Tunç Barbaros, BAYIR TALHA,
Avrupa Birliği Tamamlandı [],01.09.2016 - 31.05.2017
7Haklarını Bilen Çocuklarla Güçlü Geleceğe El Ele
BAYRAK SEVCAN, SARP ARİFE KEBİRE NİLGÜN, ŞEKERCİ NEŞE, BAYIR TALHA, edizer filiz shine, GAMİŞ BEGÜM, TURAN ZEYNEP,
Avrupa Birliği Tamamlandı19,750 [TÜRK LİRASI],01.07.2018 - 01.11.2018
İdari Görev
Bölüm Başkanı
Patent Bilgi ve Döküman Birimi Temsilcisi
Fikri Sınai Haklar ve Ticarileşme Birim Koordinatörü (TTO)
Erasmus Koordinatörü